Heeft u een vraag? U appt direct met uw eigen arts of andere zorgverlener via BeterDichtbij. Voor iedere vraag die u wilt stellen. Op elk moment van de dag via uw mobiele telefoon of computer. Ook het IJsselland Ziekenhuis stelt BeterDichtbij aan u beschikbaar. Makkelijk en veilig.
Vraag ernaar bij uw arts of zorgverlener
Uw arts of andere zorgverlener kan u persoonlijk uitnodigen om BeterDichtbij te gebruiken. Na de eenvoudige en eenmalige registratie kunt u via BeterDichtbij uw medische vraag stellen. Vraag ernaar bij uw arts. Heeft u een algemene, praktische vraag, bijvoorbeeld over bezoektijden en parkeren? Daarvoor kunt u BeterDichtbij ook gebruiken. Download BeterDichtbij direct.
Bekijk de instructievideo voor het gebruik van de BeterDichtbij app.
Veilig en betrouwbaar
Als het gaat om uw gezondheid, dan is het natuurlijk heel belangrijk dat u uw vragen in een beveiligde omgeving kunt stellen. En dat u er zeker van bent dat wat u deelt, niet in verkeerde handen valt. Daar kunt u op rekenen bij BeterDichtbij. Lees verder.
Heeft u vragen?
Wilt u graag meer weten over BeterDichtbij in uw ziekenhuis? Vraag ernaar bij uw arts, zorgverlener of de afdeling. Heeft u vragen over de BeterDichtbij app, bijvoorbeeld over hoe het werkt? Bekijk de website van BeterDichtbij voor veelgestelde vragen of neem contact op met de servicedesk van BeterDichtbij.
Stel uw vraag via service@beterdichtbij.nl
Bellen kan ook, via: 085 - 27 35 398
Mijn IJsselland
Is uw online dossier én afsprakenkaart.
Via dit digitale patiëntenportaal kunt u ook online vragenlijsten invullen en uw eigen gegevens wijzigen.
Inloggen op Mijn IJsselland gaat als volgt:
Beter Dichtbij
Is een app die u moet installeren op uw telefoon zodat:
U downloadt deze app via Appstore of Playstore.
Op de website van BeterDichtbij staan een aantal gebruikerservaringen van ons ziekenhuis met de BeterDichtbij app.
Lees het interview met Lucia Mahes, anesthesioloog.
Lees het interview met Rianne Hofman, hartfalenverpleegkundige.