Adres:
IJsselland Ziekenhuis
Prins Constantijnweg 2
2906 ZC Capelle a/d IJssel
Zie ook: Bereikbaarheid, adres en route
Dit kunt u zelf digitaal regelen via Mijn IJsselland of telefonisch met de betreffende polikliniek
Wanneer u geopereerd gaat worden of wordt opgenomen in het IJsselland Ziekenhuis, krijgt u hierover bericht van ons. Heeft u vragen over de planning van uw operatie of opname? Dan kunt u bellen met het Planbureau: 010-2585544.
Let op: het Planbureau beantwoordt geen inhoudelijke vragen over uw opname of operatie.
De actuele wachttijden vindt u op onze pagina wachttijden.
Neem contact op met ons Servicepunt Mijn IJsselland: 010-2585137 of stel uw vraag middels het vragenformulier.
U kunt inloggen op Mijn IJsselland, de toegang tot uw eigen gegevens, afspraken en dossier. Lukt dit niet of vindt u niet wat u zoekt? Neem dan contact op met Patiëntenvoorlichting: 010-2585137 of vul het Aanvraagformulier Kopie Dossier in.
Vul ons Formulier Compliment of Tip in. Wij zorgen dat dit op de juiste afdeling terecht komt.
Mail gerust naar HRsupport@ysl.nl of bel naar 010-2585900
Zie onze werkenbij website
Neem dan contact op met onze Financiële Administratie.
Zijn uw gegevens veranderd, zoals naam, adres of woonplaats? Wijzig deze dan in het patientportaal van Mijn IJsselland. Lukt dit niet? U kunt uw gegevens ook laten wijzigen bij de receptie van het ziekenhuis.
Ga naar onze informatiepagina over klachten. Daar vindt u contactgegevens voor een gesprek over uw klacht, alsmede een klachtenformulier.
Heeft u een vraag over bijvoorbeeld onze patiëntenfolders, voorlichtingsbijeenkomsten, patiëntenrecht of een algemene vraag over ons ziekenhuis? Neem dan contact op met Patiëntenvoorlichting of bel met 010-2585137.