Vandaag is het extreem warm in Nederland. Het KNMI heeft daarom code rood afgegeven voor hitte. Ook in onze regio merken we de gevolgen van de hoge temperaturen. We willen u laten weten dat het IJsselland Ziekenhuis open is en dat de zorg doorgaat.
Heeft u vandaag een afspraak, behandeling, operatie of opname in ons ziekenhuis? Dan verwachten wij u zoals gepland. Ook onze poliklinieken zijn open.
Kom goed voorbereid naar het ziekenhuis. Drink voldoende water, bescherm uzelf tegen de zon en wees voorzichtig onderweg.
Kunt u door de hitte echt niet naar het ziekenhuis komen? Neem dan contact op met de polikliniek of afdeling waar u een afspraak heeft. Dan kijken we samen wat mogelijk is.